Haberler

Yeni müfredatımızın öğretmenlerimize tanıtımı çalışması.

Yeni müfredatımızın öğretmenlerimize tanıtımı çalışması.

Devamı

Sayın Bakanımızın Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ile ilgili Açıklamaları

Bakanımız Yusuf Tekin: “Üniversite sınavında sorulacak soruların tamamı, öğrencilerimize dağıttığımız ders kitaplarından ve müfredattan çıkacak. Çocuklarımızın tedirgin olacakları hiçbir şey yok." Millî Eğitim Bakanımız Yusuf Tekin: “Programlarımızda yaptığımız seyreltmeleri değişik sınıf düzeylerinde defalarca tekrarlanan, çocuklarımızın pedagojik düzeylerine uygun olmayan ve asgari müşterekler üzerinden gerçekleştirerek seyreltme sürecini inşa ettik.” Bakanımız Yusuf Tekin: “Millî Eğitim Bakanlığında attığımız her adımın beraberinde getireceği olumsuz durumları öngörerek hareket etmek durumundayız. Dolayısıyla müfredat çalışmalarımızı  hesaplayarak, düşünerek planladık." Bakanımız Yusuf Tekin: “Eğitim felsefemiz; öğrencilerimizi bilgiye erişmekten ziyade, onlara beceri kazandırarak bilgiyi analiz edebilecek hâle getirmektir. Önümüzdeki yüzyılı, Türkiye Yüzyılı'na dönüştürmek için çocuklarımızdan hayal kurabilmelerini arzu ediyoruz.” Millî Eğitim Bakanımız Yusuf Tekin: “Zorunlu eğitim içerisinde aynı konuyu üç dört defa tekrarlamanın ve çocuklarımızın akademik anlamda zorlanabilecekleri bilgileri çocuklarımızla paylaşmanın bir anlamı yok. Seyreltmede bütün bunları göz önünde bulundurduk." Bakanımız Yusuf Tekin: “Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, bütüncül eğitim yaklaşımını merkeze alan, beceri odaklı ve sadeleştirilmiş içeriklerle öğrencilerimizin ilgili konuyu derinlemesine öğrenme imkânı tanıyan yeni yaklaşımları bünyesinde barındırıyor.” Millî Eğitim Bakanımız Yusuf Tekin: “Matematik dersinde beceri odaklı, anlam ve ihtiyaç temelli yaklaşımı benimsiyoruz. Böylece matematiğin öğrencilerimiz nezdinde korkulan değil sevilen, ezberlenen değil keşfedilen bir ders olmasını hedefledik.” Bakanımız Yusuf Tekin: “Türkiye Yüzyılı Maarif Modelin'de, öğrencilerimizin doğayı tanıma, doğa-insan etkileşimini doğru anlama ve afetlerle ilgili birey olarak alınması gereken sorumluluklara detaylıca yer verildi.”

Devamı

TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ

TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ

Devamı

İlçemizde Yapılan İlkokullar Arası Bilgi Yarışmasında İkinci Olduk.

İlçemizde Yapılan İlkokullar Arası Bilgi Yarışmasında İkinci Olduk.

Devamı

T.B.M.M açılışının ve Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın 104 yılı Törenlerle Kutlandı.

T.B.M.M açılışının  ve Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın  104 yılı Törenlerle Kutlandı.

Devamı

Ramazan Bayramınız Mübarek olsun.

Ramazan Bayramınız Mübarek olsun.

Devamı

Okulumuzda İlizyon gösterisi yapıldı.

Okulumuzda İlizyon gösterisi yapıldı.

Devamı

Kütüphaneler Haftası Dolayısı ile ilçe Kütüphanemizi öğrencileriz ile birlikte ziyaret ettik.

Kütüphaneler Haftası Dolayısı ile ilçe Kütüphanemizi öğrencileriz ile birlikte ziyaret ettik.

Devamı

İlçe sağlık görevlilerince öğrencilerimize hijyen ve ağız sağlığı konusunda seminer verildi.

İlçe sağlık görevlilerince öğrencilerimize hijyen ve ağız sağlığı konusunda seminer verildi.

Devamı

18 Mart Çanakkale Zaferimizin 109 Yılı Kutlu Olsun.

18 Mart Çanakkale Zaferimizin 109 Yılı  Kutlu Olsun.

Devamı

Ramazan Ayının girmesiyle okulumuzda Ramazan sokağı düzenlemesi yaptık

Ramazan Ayının girmesiyle okulumuzda Ramazan sokağı düzenlemesi yaptık

Devamı

12 Mart 1921 Mehmet Akif Ersoy'un yazdığı şiir T.B.M.M İstiklal Marşımız olarak kabul edilmiştir.

12 Mart 1921 tarihinde TBMM´de yapılan oylama sonucunda Mehmet Akif´in şiiri, İstiklal Marşı olarak kabul edilmiştir. Mehmet Akif Ersoy, verilen 500 liralık ödülü "Ben bu şiiri para için yazmadım." diyerek Türk ordusuna bağışlamıştır.

Devamı

8 Mart Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun.

8 Mart  Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun.

Devamı

1-7 Mart Deprem Haftası Dolayısı ile Deprem ve tahliye tatbikatımızı yaptık

1-7 Mart Deprem Haftası Dolayısı ile Deprem ve tahliye tatbikatımızı yaptık 

Devamı

Dilimizin Zenginlikleri projesi kapsamında okulumuzda yapılan çalışmalar

Dilimizin Zenginlikleri projesi kapsamında okulumuzda yapılan çalışmalar

Devamı